آخرین بروزرسانی : در 1دقیقه قبل امروز : 1 اردیبهشت 1400
جستجو :
با حضور مدیر کل بهزیستی مازندران؛
جلسه ارزیابی فضای عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت رفاه برگزار شد

کد خبر : 993 | تاریخ : 30 مهر 1397 | گروه : اخبار | عنوان شاخه : مدیریت- بازرسی | تعداد بازدید : 459

Card image cap Card image cap Card image cap

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه در تمامی سیستم های اجرایی و پژوهشی بحث ارزیابی اهمیت بسزایی دارد افزود : دستگاه هایی که خود مجری برنامه ها و فعالیت هایشان هستند نیاز به ورود ارزیابی از خارج از سیستم دارند تا اقدامات آنها به درستی و به دور از نگاه انتفاعی، بررسی شو.

 

با حضور دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران، بازرسین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاونین و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد بهزیستی مازندران جلسه ارزیابی فضای عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت رفاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران دکتر آرام با اشاره به اهمیت ارزیابی در اثربخشی فعالیت ها گفت : برای رسیدن به اهداف و برنامه ها ضروریست تا زیرساخت های درست و مناسب  فراهم باشد و در این صورت است که فعالیت ها اثربخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه در تمامی سیستم های اجرایی و پژوهشی بحث ارزیابی اهمیت بسزایی دارد افزود : دستگاه هایی که خود مجری برنامه ها و فعالیت هایشان هستند نیاز به ورود ارزیابی از خارج از سیستم دارند تا اقدامات آنها به درستی و به دور از نگاه انتفاعی، بررسی شود.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی برای دو سال متوالی، این موفقیت را حاصل تلاش تمامی حوزه ها و اجرای موضوعاتی که بازرسین در سال گذشته به آنها اشاره کرده بودند دانست و تصریح کرد : همواره راهنمایی های بازرسین برای یافتن راه های مناسب خدمت رسانی در کنار بهزیستی است.

دکتر آرام به محورهای ارزیابی فضای عمومی خصوصا بحث سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی اشاره و خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه جامعه هدف بهزیستی اقشار محروم و در معرض آسیب جامعه هستند بحث رعایت حقوق شهروندی  در بهزیستی اهمیت دوچندان دارد.

وی افزود : بر اساس ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی بهزیستی مازندران بالاترین نمره را کسب کرده است. 

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به تاکید دولت تدبیر و امید بر اهمیت میز خدمت با بیان اینکه اقدامات مناسبی در بهزیستی در بحث میز خدمت صورت گرفته است گفت : علاوه بر خدمات به روزی که در بستر دولت الکترونیک به مددجویان ارائه می‌شود، شرایطی را فراهم کردیم که مددجویان با مراجعه به میز خدمت به سادگی خدمت مورد نظرش را دریافت می‌کنند.

دکتر آرام بهزیستی را آماده دریافت راهنمایی ها و نقطه نظرات  بازرسین عنوان و تصریح کرد : بهزیستی مازندران با بهره‌گیری از علم و راهنمایی های بازرسین در مسیر کسب رضایتمندی جامعه هدف و ارتقا سطح کیفی خدمات حرکت می‌کند.


لینک مستقیم :


اشتراک گذاری :

نظرات (0)

نظری ثبت نشده است.

شما چه نظری دارید ؟

آخرین اخبار
ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد
مدیریت- بازرسی

جلسه توجیهی سامانه دیدبان در اداره کل بهزیستی برگزار شد
مدیریت- بازرسی

دیدار سرپرست هیات حسابرسی دیوان محاسبات با سرپرست بهزیستی مازندران
مدیریت- بازرسی

خبر های خوبی از بهزیستی به ما می رسد
مدیریت- بازرسی

مجموعه فعالیت های بهزیستی باید در اتاق شیشه ای و با شفافیت کامل انجام شود / تاکید بر بازبینی آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی
مدیریت- بازرسی

استفاده از نهاد های غیردولتی در امر نظارت
مدیریت- بازرسی

رتبه خوب سازمان بهزیستی در سنجش میزان رضایتمندی مردم از ۲۳ دستگاه اجرایی کشور
مدیریت- بازرسی

در فرایند نظارت نیازمند تزریق نیروهای جدید و افکار نو هستیم
مدیریت- بازرسی

استفاده از ظرفیت تشکل ها و انجمن های صنفی در بازرسی از مراکز غیردولتی
مدیریت- بازرسی

جلسه ارزیابی فضای عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت رفاه برگزار شد
مدیریت- بازرسی

با واگذاری خدمات به بخش غیر دولتی نقش نظارتی بهزیستی بیش از پیش خواهد بود
مدیریت- بازرسی

امکانات و خدمات
مدیرکل بهزیستی استان مازندران

دکتر فرزاد گوهردهی
مدیر کل بهزیستی استان مازندران

تماس مستقیم : 33399307

داخلی : 102 و 103



فیلم، کتاب و رسانه
مطلبی جهت نمایش ثبت نشده است.
پشتیبانی آنلاین
{}