آخرین بروزرسانی : در 1ساعت ، 56دقیقه قبل امروز : 1 اردیبهشت 1400
جستجو :
رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در ساری خبر داد
رتبه خوب سازمان بهزیستی در سنجش میزان رضایتمندی مردم از ۲۳ دستگاه اجرایی کشور

کد خبر : 1304 | تاریخ : 15 تیر 1398 | گروه : اخبار | عنوان شاخه : مدیریت- بازرسی | تعداد بازدید : 502

نشست توجیهی علمی کاربردی دفاتر عملکرد بهزیستی سراسر کشور با حضور دکتر نظم ده سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، دکتر نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی، دکتر خرازی رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، دکتر رفیعی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، دکتر اقطار دبیر علمی همایش و دکتر آرام مدیر کل بهزیستی مازندران در مجتمع شهید بهشتی خزراباد ساری برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر خرازی بهزیستی را یکی از مهمترین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت : با توجه به شدت و گستردگی آسیب های اجتماعی در کشور ضروریست تا به سازمان بهزیستی به عنوان نهادی حمایتی توجه ویژه ای شود.
رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، نظارت اثربخش و رضایت همگانی را از چالش های مهم نظام اداری عنوان کرد و افزود : یکی از مهمترین ارکان نظارت، نظارت پیشگیرانه مبتنی بر آموزش و فرهنگسازی مستمر و بستن گلوگاه های بروز تخلف است.
وی با تاکید بر نظارت فرایندی در غالب برنامه ریزی زمانبندی شده و اصلاح نقاط انحراف، پیش از بروز خسارت تصریح کرد : ساختار اداری در انطباق فرایندها با مقررات موجود به شدت نیاز به استفاده از نظارت همگانی تخصصی و سازمان یافته دارد.
دکتر خرازی در نهایت به نظارت پسینی اشاره کرد و گفت : این نوع نظارت بر اساس شناسایی افراد متخلف عمل می‌کند که اکنون با انواع سازوکار ها در این زمینه روبرو هستیم.
وی با انتقاد از تغییر نام بازرسی به مدیریت عملکرد خاطرنشان کرد : متاسفانه در این نگرش کار بازرسی تحت الشعاع مدیریت عملکرد قرار گرفته که ضروریست تا اصلاح شود.
رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در کشور علاوه بر اهداف کلان و توسعه پایدار به دنبال رضایت مردم است افزود : کاهش سرمایه اجتماعی یکی از بحران های مهم کشور است که نتیجه پایین آمدن اعتماد عمومی، انسجام و مشارکت ملی است.
دکتر خرازی با بیان اینکه در سنجش میزان رضایتمندی مردم از ۲۳ دستگاه اجرایی کشور در سال گذشته، بهزیستی موفق به کسب رتبه خوب شده است اذعان داشت : لزوما رتبه رضایتمندی مردم بر ارزیابی های فنی صورت گرفته مقدم نیست و بهزیستی با توجه به تعداد بالای مراجعین و میزان مطالبه گری عملکرد بسیار خوبی داشته.


لینک مستقیم :


اشتراک گذاری :

نظرات (0)

نظری ثبت نشده است.

شما چه نظری دارید ؟

آخرین اخبار
ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد
مدیریت- بازرسی

جلسه توجیهی سامانه دیدبان در اداره کل بهزیستی برگزار شد
مدیریت- بازرسی

دیدار سرپرست هیات حسابرسی دیوان محاسبات با سرپرست بهزیستی مازندران
مدیریت- بازرسی

خبر های خوبی از بهزیستی به ما می رسد
مدیریت- بازرسی

مجموعه فعالیت های بهزیستی باید در اتاق شیشه ای و با شفافیت کامل انجام شود / تاکید بر بازبینی آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی
مدیریت- بازرسی

استفاده از نهاد های غیردولتی در امر نظارت
مدیریت- بازرسی

رتبه خوب سازمان بهزیستی در سنجش میزان رضایتمندی مردم از ۲۳ دستگاه اجرایی کشور
مدیریت- بازرسی

در فرایند نظارت نیازمند تزریق نیروهای جدید و افکار نو هستیم
مدیریت- بازرسی

استفاده از ظرفیت تشکل ها و انجمن های صنفی در بازرسی از مراکز غیردولتی
مدیریت- بازرسی

جلسه ارزیابی فضای عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت رفاه برگزار شد
مدیریت- بازرسی

با واگذاری خدمات به بخش غیر دولتی نقش نظارتی بهزیستی بیش از پیش خواهد بود
مدیریت- بازرسی

امکانات و خدمات
مدیرکل بهزیستی استان مازندران

دکتر فرزاد گوهردهی
مدیر کل بهزیستی استان مازندران

تماس مستقیم : 33399307

داخلی : 102 و 103



فیلم، کتاب و رسانه
مطلبی جهت نمایش ثبت نشده است.
پشتیبانی آنلاین
{}